Merhaba kızlar 40+6 haftalığım yarın sabah suni sancı ile Doğuma alıcam gelmedi bizim oğlan ne suyum geldi ne nişanım sancılarım var ama yeterli olmadı.. açıkcası hem korkuyorum hem gerginim hem heyecanlıyım etrafta eşimden başka destek veren yok ki üst katımdaki kayınvalidem ve çevresi sürekli akış vermekten başka yaptıkları bişe yok yarına nasıl geçicek bilmiyorum