Merhaba kızlar benim 2. Gebeliğim ve ilk gebeliğimde beta hcg yükselmediği için düşük yapmıştım 3 ay önce şimdi tekrar gebeyim ama perşembe günü doktora gittim ve karından bide alttan da baktılar ama bebeğin kalp atışı yok dedi doktor çok üzüldük eşimle. gebe olduğumu öğrendiğimde bayramdan önce bi doktora gitmiştim ve iki kese görmüştü ikiz olabilr dedi bizde o sevinçle geçen gün kalp atışlarını duyarız diye gittik ama bununla karşılaştık. Doktor çok umutsuz konuştu haftaya kadar bekleyelim istersen dedi ama bişey değişmez kürtaj yapmalıyız dedi. Napıcağımı bilemiyorum lütfen yardım edin aynı durumdan geçmiş kişiler varsa ?