ftscebeci71 30 haftalık olduk kızımla ama hala bir isim bulamadım off ne zormuş ya 😒 Bildiğiniz güzel isim varsa önerir misiniz?🙏🏻
Zulubik ftscebeci71 ipek inci Nisan mercan gökçe deniz.. Özellikle anlamı, cennetteki bilmem ne tanesi olmayan isimler arıyorsanız benim gibi, buyrun :))
Deletedmom0041 Zulubik hay yaşa 👏👏 Kızımın adı Deniz Özden 😍 Gülce. Sare. Zeynep. Melek. Gönül. Hümeyra.Cansu da beğendiğim diğer isimler
_Merius_ Zulubik 😂😂😂😂 linç yiyebiliriz ama bende cennetteki bilmemne kuşunun b.ku anlamına gelen isimlere kadar uzanan o sacma sapan ki cogunun sallama oldugunu dusundugum isimlerden koymayi 1 an bile dusunmedim birce gulce cemre cok tatli isimler biz kizimizin adini iklim koyucaz 🧡
Yesimmkayra Kızlar bende kızıma kayra ismini koyucam ama yanına bir isim daha arıyorum sizce neyakısır 😍
Syst33 Yesimmkayra etrafımda o kadar çok erkek kayra ismi var ki kıza olur mu bilemedim kıza yakışmaz bence ama sizin düşünceniz tabi
Brcum10 Sibella86 bende İdil’i beğeniyorum. Ben de koyabilirim. Eşim öykü diyor ama ben kayınvalidemin ismine çok benziyor diye istemiyorum :)))
Turkolog ftscebeci71 Eslem Mina düşünüyorduk vazgeçtim Zeynep Meva’ya karar verdik şimdilik. 😊 Hira, Asel, Reyyan aklıma gelenler.