[silindi] Tugce12 5 litre çok fazla günlük 2 litre yeterli fazlası zarar herşeyin sudan bile zehirlenebilirsiniz
sevginanc Tugce12 Ben ilk hamileliğimde günde 4-5 litre su içiyordum istemsizce.Herhangi bir sorun da yaşamadım çok şükür
hunilimom Tugce12 ben normal hayatında da 5 kilitreye yakın içiyorum hem tuvalete çok çıkıyorum hem çok terliyorum o yüzden içtiğim suyu zaten atıyorum ama sadece tuvalete gitmekle o kadar suyu vücuttan atamayız sanırım
Prens12_annesi Benim tuvaletle aram süper her yarım saate bir yada bir saate muhakkak gidiyorum görüşüyoruz 🤣😂🤣
[silindi] ozguk benimde kuzenim aynı şekilde o yüzden yapmamak lazım 2 litre ideal olandır yaz aylarında da belki 2 buçuk olmalı