Sermec Merhaba kızlar ben 7+4 haftalık hamıleyım hamileliğin en başından beri akıntım cok cok az sizce bu normal mi genelde cok akıntı yasanır deniyor ama
Mr1517 Sermec Yaşanıyor canım akıntı normal devamlı iç çamaşırını değiştirirsin , birde ben ayrı yıkıyorum normal eşyalardan ütüde basıyorum ağlarına önemli olan kokusu rengi
Sermec Yasmncm 4 ay önce bir düşüğüm oldu onda cok ama cok yogundu bunda cok az olması tuhafıma gitti normal mi acaba diye düşündüm
Sermec Mr1517 canım sorun ben cok akıntı yasamiyorum sanırım yanlış okudun akıntı cok yasamayan var mı dedım ben
Mr1517 Sermec yaşanıyor derken bende az akıntı yaşadım canım korkulcak birşey yok ilerleyen vakitler değişiyor bende tam ifade edememişim 🤦🏻♀️
Sermec [silindi] anladım canım aslında kalp atısı duyuldu da işte düşük yasayınca insan ister istemez evham yapıyor
Sermec [silindi] öyle yapıyorum ama o korku maalesef gitmiyor insanın bır kere hevesi kırılınca hıc bır sey eskisi gibi olmuyor
Sebogelin Sermec ben 27 haftalık hamileyim hiç öyle çok akıntım olmadı. Nerdeyse yok denecek kadar hatta. Doktoruma aynı soruyu bende sordum, herkesde olacak diye bişey yok keyfine bak dedi bana 🙂 merak etme olması kadar olmaması da normalmiş
EngucluAnne Sermec benim hiç akıntım olmadı canım çok çok arada nadir oldu oda çok az evham yapma kendine akıntısız hamileler de var :)