biz 14 şubatta detaylıya girdik.. meself bebeğimizin sol kalp tarafı gelişmemiş hipoplastik sol kalp sendromu.. bunun gibi bir durumla karşılaşan varmı biz şimdi 23+6 dayız.. dualarınızı bekliyoruz doğuma özel bşr ekiple girecekmişiz.. bebeğim daha bi kaç günlükken malesef acık kalp ameliyatı olacak.. dualarınızı bekliyoruz hamiş annişler