ezgibozkurtkocak Ekim sonu Kasım başı gibi doğum yapacağım. Ama aklım karıştı. Sizce suanlik sadece puset mi alayım yoksa puset ve bebek arabasini aynı anda mı alayım. Acaba puseti alsam bebek arabasini da sonra mı alsam. Bana fikir verir misiniz
Alarasel ezgibozkurtkocak puseti al bnce kış bebeği sayılır çünkü biz almadk ağustos olduğu için bebek arabasını sonra alırsn istersn
Glydn ezgibozkurtkocak biz de bebeğimizi kasımda bekliyoruz fakat ben şimdilik yalnızca puset alacağım. Arabamız var puset öncelikli o nedenle. Araba da kesinlikle travel denen o hantal çok yer kaplayan şeyleri düşünmüyorum iyi bir baston alacağım baharda
Ada0408 ezgibozkurtkocak kasım annesi olacağım ben de ilk puset alayım arabayı sonra alırım diye düşünüyordum. Sonra karar değiştirdik zaten birçok araba pusetiyle birlikte satılıyor o şekilde aldık 🌸🌸
Atlasinannesi Surekli disari cikan bi anneysen bebek arabasi al eger esinle birlikte arabanizla seyahate cikiyorsanuz puset al derim
ezgibozkurtkocak Atlasinannesi ya şuan Diyarbakıra yix eşimden dolayı ve burda çok sık tek başıma çıkamıyorum. Acaba Ekim de doğacak ya yaza doğru mu araba alsam dedim ama bu sefer de ayrı ayrı alsam daha mı pahalıya denk gelir
ezgibozkurtkocak Mr1517 bende acaba ayrı ayrı alsam aha mi pahalıya gelir diye beraber mi alsam diyorum
ezgibozkurtkocak Alarasel çok kararsız kaldım. Sonradan daha mı pahalıya denk gelir diye kararsızlığım
ezgibozkurtkocak Glydn bizimde arabamız var ama bilemedim sonradan almaktansa baştan mı alsam hepsini
Melihatuna ezgibozkurtkocak bence ayrı ayrı alıp daha fazla masraf yaparsınız takım olanlarından alın zamanı gelince arabayıda kullanırsınız