Ben de daha Cuma günü sordum doktoruma. Krem kullandığım halde çatladım diye. Sürmeseydin daha derin çatlardın iyi ki sürmüşsün dedi. Geçmeyecek maalesef diye de ekledi. En kötü ihtimalle mezoterapi yaparız dedi ama onda kesin çözüm değilmiş maalesef.