Gamzesariiii Kızlar son iki gündür pıt pıt hareketlerini hissediyorum sizce olabilir mi ilk gebeliğim 😊
Carpelidusler Gamzesariiii kesinlikle bende 😌 Gaz gibi geliyor ama değil hareketli maşallah bizimkiler🙈
GkeCanKaran Gamzesariiii 17+4 üm 16.haftamdan beri azda olsa hissediyorum.ne kdr bağırsak hareketi deselerde bariz kelebek kıpırtısı gibi çok az bişey zaten🙂 cinsiyetimiz hala belli değil 🙂)
Gamzesariiii Marallll göstermedi canım ya bacagının arasına kordonu almıs 😂bende aşırı merak ediyorum
Babyboymom Gamzesariiii bnmde aynı öyleydi kordon vardı sonra erkek çıktı ama ben çok hareketli bu kesin erkek demştim çin takvimine bal bakalım bnm iki bebemde doğru çıktı 😅
ZeynepKara Gamzesariiii bağırsak hareketiyle alakası yok çok minik vuruş oluyo 1 ya da 2 kez doktorum daha hissedemezsin diyo ama ben hissediyorum valla hatta bazen kordonu çekiştiriyo galiba rahim ağrısı oluyo falan değişik duygular 😌
Marallll Benimde aynı oldu geçen hafta gittim iki hafta sonra gene gel dedi doktor şimdi kordon var erkek gibi dedi 😂kordon gidince bakalım ne çıkcak ortaya dedi 😂
Gamzesariiii Marallll Allah’tan Beni de 1 hafta sonra üçlü test için çağırdı yine göstermezse Allah büyük 😂 bana da kız bebek olma ihtimali var dedi ama ben inanmadım 😄
Marallll Bana erkek dediya tamam dedim ama işte kesin deil sevinme şimdiden dedi 😂bir oğlum var bi tane daha olsun istiyorum kardeşi erkek olursa çok iyi olur ama sağlıklı olması en önemlisi . Allah gönlümüzden geçeni verir inşallah 🤗
Gamzesariiii Marallll tabi ki de en önemlisi Sağlıklı olmaları ama insan az da olsa içinden geçiriyor keşke şu olsa diye yalan yok 😂 rabbim hepimize sağ saglim kucagımıza almayı nasip eder inşllah 😊
Esilamm Gamzesariiii Emin’im özlüyorum zaten sanki onu hastahanede bırakıp gelmiş gibi hissediyorum hareketlerini hissetsem bu bozuk psikolojiden de kurtulcam ☺☺
Marallll Gamzesariiii Amin inşallah öğrenince yaz buraya bende yazarım çok heycanlanıyo insan düşününce bile 🤗belirtilerin ne senin internette testler varya cinsiyet oğlumda yapmıştım doğru çıkmıştı şimdide yapıyorum erkek çıkıyo sende yap 😂vakit geçiyo
Gamzesariiii Esilamm ya canım benim seninde mi ilk gebeliğin 😊 biraz geç hissedilirmiş ilk olunca çok yakında hissedersin sende 😊
Gamzesariiii ZeynepKara bence kişiden kişiye değişiyor canım ya çok erken bi haftada değil seninde hissetmen normal tabi 😊
Esilamm Gamzesariiii evet benimde ilk hamileliğim zaman geçmez oldu ne karnım büyüyor ne hareket hele sabahları karnım düm düz canım sıkılıyor ☺☺☺
Gamzesariiii Marallll sorma hep yapıyorum kız cıkıyo 😂😂😂 inşllahta bi kızım olur Allah herkesin istediğine göre hayırlı evlat versin inşllah 😊
Sevde123 Bende sadece geceleri hissedebiliyorum yatağa uzanınca sol tarafimda solucan gibi bişey kayıyor sanki😀 çok minik yine de bağırsak hareketleri mi diye emin olamiyorum. 12 haftalıkken cinsiyeti ogrendim kız dedi🤗 şuan 16+3 günlük olduk 🙈
Gamzesariiii Sevde123 aynen canm bende öyle geceleri yatağıma girince sırt üstü yatınca net hissediyorum eşim çıldıryo ben niye hissetmiyorum diye 😂😂😂