Gzrilknur Serap_23 12 bitti. 13. Haftamızdayız Allah ın izniyle 🥰🙏 yarın da ikili teste gideceğim. 10. Haftadan beri gitmiyorum. Çok merak ediyorum ve heyecanlıyım 😍😍😍🙏🙏🙏🙏
AvSmyy Bende 13. Haftadayım dünden bu yana makat tarafımda sancı mı batma mı tam adlandıramadığım bir şeyler oluyor yaşayan var mı aranızda?
Simos44 AvSmyy kabızlık varsa ondan olabilir. Gece yatmadan önce Hindistan cevizi yağı sürün yumuşatır iyi gelir
Selay AvSmyy bende 13+2yim. Benimde dün akşam başladı kasıklarda bi ağrı var vajinaya doğru baskı yapıyor. Ama dayanılmayacak bişey değil ara ara oluyor.
Babyloadingg Bende 13. Haftadayim yarin bende teste gidiyorum 🙃 Bende de 2 gece once siddetli kasik agrisi oldu bacaklarima vuran ama gecti ... normal herhalde
Turna20 Ben 13+6 yım yarın kontrolüm var yarın 14 olcam inşallah. Ağrılar kramplar bulantılar göğüs hassasiyeti ağızda acı tat bir gelip bir gidiyor. Bi bakıyorsun bütün belirtiler tavan yapıyor bir bakıyorsun hiçbişey yok.