sunademir eğer normal Doğum sizin için uygun değilse doktorlar sezeryana yönlendiriyorlar. Çünkü öyle durumlarda sezeryan sizin için tehlikeli olmuyor asıl ☺️ Her ikisinin de zorluğu var tabiki. Ama tehlikesi olmayan herkes normal Doğum yapmalı bence. Hem o hissi yaşamalı hemde tabiki daha çabuk toparlanıyor vücut😇 yine de herkes için hangisi hayırlısıysa o olsun inşallah 🙏🏼😍