Superfreshlerim Ilknur_emin canım 16+0 oldum, Allaha şükür bulantım kusmam olmadı, karın ağrısı, kasık ve bel ağrısı oluyor doktor normal dedi, ben göğüslerimde de bişey hissetmiyorum ağrı sızı falan yok siz de var mı? Ben de ondan korkuyorum
Aslgly Ilknur_emin evet benimde karın ağrım oluyor. Doktora soruyorum bana her seferinde çok normal diyor 😇
Aslgly Superfreshlerim ya evet göğüslerim çok büyüdü çok hassasiyet vardı ama şimdiki haftalarımda biraz daha hafifledi. Sadece büyüdüğü için rahatsız oluyorum puan
Ilknur_emin Superfreshlerim bende bir anda kesilen kusmadan sonra karın ağrısı başladı göğüslerime dokununca bile aciyor
Aslgly Superfreshlerim her kadının hamileliği bir olmuyor sonuçta bence bir problem yoktur kafanıza takmayın 😇 olmadı doktorunuza sorun içiniz rahatlasın
flz355 13+5 sadece sabah safra kusmam kesılmedı bi 😪 8.haftadan beri devam ediyor. Onun dısında hıc bır belırtım yoook . Rabbım hepımıze onları kucaklamayı nasıp etsın 🙏🏻♥️