Kizlar yenidogan hemsiresinin tavsiyesi,
Lansinoh anne sütü biberon ve Medela Calma anne sütü biberon tavsiye etti. Ozellikle bebegin ilk memeye alisma evresinde bu biberonlardan kullaninca tam olarak anne memesindeki hissi veriyormus.
Sonrasinda bebek biraz buyuyunce genelde zaten tercih edilen avent, dr browns kullanabilirsiniz dedi.
Biraz arastirdim lansinoh bana baya mantikli geldi. Tanitim videosu falan da cok guzel. Bu markalardan alan veya kullanan varmi bebislere 😊