Kızlar bizde 9+2 yiz , aynı sorun bizde de var gaz ve kabızlık problemini hiç çözemedik. Ben hergün 2 kuru kayısıyı cezvede kaynatıp ılık olarak suyunu içiyorum sonrasında ise tanesini yiyorum . Sanki biraz işe yarıyor gibi deneyin sizde şifa olsun inşallah 🙏🏻