Çok teşekkür ediyorum hepinize düşüncelerinizi paylaştığınız için hepsi birbirinden kıymetli. İnşallah rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin. Benim de ilk bebeğim birde zor oldu 6 sene bekledik ondandır sebep insanın herşeyde hevesi oluyor ama en doğru en mantıklı olanı yapmak içinde fikir alışverişi önemli ☺️