Merhaba tatlı hamileler😊
Göbek deliğinizin çevresi ve içi kızarmışsa ve temiz bir kulak çubuğunu hafifçe içine doğru sürdüğünüzde kulak çubuğunun ucu pis kokuyorsa iltihaplanmış olabilir..böyle bir durumda travacort ya da bactroban gibi mantar oluşumunu iyileştirici merhemlerden birini yine temiz bir kulak çubuğu yardımıyla göbek deliğinizin içine ve çevresine yayarak birkaç gün kullanın..böyle bir iltihaplanma, pis koku, ağrı yoksa sebebi başkadır tabi..Bence her türlüsü için en iyisini hekim bilir tabiki..benimki sadece sık başıma gelen deneyimimi aktarmaktı