Sera00 Kalça ağrısı. Kuyruk sokumumda ve çevresinde geceleri uykudan uyandıran ağrıdan ağlatan agrilarim var.Magnezyum ve kalsiyum takviyesi alıyorum ama geçmiyor. Bu ağrıları yaşayan var mi ? Tavsiyesi olan varsa cok mutlu olurum😭 ( 28.hafta)
Anneyimki Sera00 o bende adetliyken oluyordu resmen yerimden zıplatıyordu.. Ama hamilelekte yaşamadım canm.. Ama takviye magnesyum alıosan o kemik agrılarına iyi gelmesi lazmmm. Grçmiş olsunn
MinnosAnnis Sera00 aynen bende de çok şiddetli bi kalça ağrısı var canım gece gündüz genelde oluyor fakat şunu anladım yürüyüş yaptığım ve hareketli olduğum zaman ağrım olmuyor
Zyp_akpnr Sera00 bende oyleydım o haftalarda kalça agrısı donerken yururken arıyordu sade Maden suyunu içtim geçti hemen etkisini gosterıyor tavsiye ederim geçmiş olsun
Sera00 Esradgc dr a şikayetimi bildirdim ,oglen kalsiyum aksam magnezyum ic dedi ben de o şeklde yapıyorum
Caydemir Magnezyumun fayda etmesi gerekiyor. Eğer etmediyse ortopediste görünmeniz gerekiyor. Kas kısalığı veya fıtık olabilir. Ayrıca Her gün bacak egzersizleri yapmanızda fayda var sabah öğle ve gece yatarken
Sera00 Caydemir ms hastasiyim bazen bu ağrılarımın omurilik ağrısı olduğunu düşünüyorum çünkü bu problemi hamile kisilere sorduğumda bu karar şiddetli yaşayanı duymadim ki ins hic kimse yasamasin🙏
Esradgc Sera00 evet ben yatmadan önce içiyorum 37 haftalığım geceleri çok rahat uyuyorum yatmadan önce içerseniz daha rahat uyursunuz ağrılarınızda olmaz ben çok şükür böyle rahatladım 🙏🏼
Sera00 Esradgc maşallah yolun sonuna gelmişsiniz Allah bana da agrisiz o günleri görmeyi nasip etsin. Tavsiyenize uyucam cok saolun ☺☺😘