Didemocak
sancı ve kasılmaları hissetmeyen anne adayları var maalesef😁
benim 34. Haftada sancı ve kasılmam vardı 40 larda ama hiç hissetmemiştim doktor söyleyince bile şaşırmıştım bumu görüp ona göre önlem almak isteyebilirler.
Doğum hem ani,hem riskli,hem güzel bir olay sonuçta ☺️