Arkadaşlar 5 aylık hamileyim 4. Ayın basında karnım biraz çıkıyordu sorun yoktu belli oluyordu 1 aydır hiç büyümedi karnım ayni olduğu büyüklükte ayaklarimda falan kilo almaya başladım ama karnım büyümüyor artık sizde de böyle bir durum yaşayan var mı korkuyorum açıkçası 😔