Güzel anneler, anne adayları.. ben 11 haftayım tam.. bulantı ve ögürtüler ne zaman geciyor:( doktorum umisom diye ilac verdi ama faydası yok gb sanki içmeme ragmen hala bulantı halindeyim . Agzımın tadı tuzu yok . Napıcam bana birşey söyleyin üstelik su hıc ıçemiyorum anca icetea seftali içiyorum midemi bulandırıyor :( çok korkuyorum bu durumdan kötü etkilenirmi bebeğim😔😔 her halımde kusma halindeyım yardm edin bana napmam gerek ne yemem gerek