Merhaba anneler ve anne adayları, ben 3 aylık hamileyim. Ve ikili tarama testi zamanımız geldi. Doktor kromozom testi öneriyor %99 net sonuç oldugu için çok ücreti 2500 tl, normal ikili tarama testi %85 net sonuc olduggunu söyledi. Önce tarama testi yaptırıp risk olması durumunda mı onu yaptırmak mantıklı? Genelde kromozom testini cinsiyeti erken öğrenmek için yaptırıyolar diye yorumlar alıyorum. Fikirleriniz önerileriniz neler?