Musyes canım bende ovulasyon testı kullanıyordum yumurtlamamdan 11. Gunu perşmebe evde test yaptım silik çıktı perşembe kan verdım 4.59 çıktı cuma gene verdım 8.90 dı pazar yanı dünde verdım 17.0 olmuş artıyor sende takıp et %50 artması yeterlı diyor doktorlar 😊 ama çatlatma iğnesini hiç kullanmadım bılmıyorum canım ama sen takıbe al her ihtimale karşı