vucutta belirti yaşamadım ben aksine normal hamilelik gibi hcg değerim 8 haftaya kadar yukseldi hatta kese de büyüdü ama malesef bi türlü bebek çıkmadı doktorum 1 hafta daha bekleyelim dedi yasal süre 9 haftaya kadar bekleyebiliyosun 9. haftada artık kesede küçülmeye başlamıştı ve kana karışıp anneyi zehirleme riskinden dolayı acil ameliyata alındım 20 dakik sürdü kürtajla keseyi aldılar 3 ay sonra tekrar gebelik planlayabilirsin demişti doktorum kurtajdan sonra rahimin kendini iyileştirme süresi bu