Suraelik Kizlar sami bey sezeryanci hic normal yaptrdgni duymadm cevremde cogu kisinonda dogm yapti kizlar bu arada bebek fotografcisiym bn serdivanda oturyrm instgram adresme bakablrsnz belki lazm olur ilerde bebislerniz icin😍 morcivent_photography
AycanFb Pitircik hayır bizimkisinin zamanı çoktan geçmişti canım sezeryana alacak olsa sürekli git gel yaptırmazdı direk alırdı birde biz 1 saatlik yoldan gidiyoruz onu bahane edip sürekli niye gidip geleceksin yapalım gitsin derdi.
AycanFb Kbrazcan hiç öyle birşeyi duymadım canım ya ben çok memnunum çoğu doktordan da iyiliğini duydum ablam iki çocuğunda da Sami beye gitti memnun kalmasak ben zaten onu seçmezdim.
Kbrazcan Hasgul aynen canım öyle benim doğum istanbulda olcak nasipse o yüzden ben kontrole ona gidiyorum ama sevilay hanım var beyhekimde arkadaşım ona gidiyor instagram adreside var ona bi bak istersen baya duydum kendisini