Akshulya beni tatmin etmedi . İlk gebeliğim acıklamalı anlatmadı. 5 dk muayene etti bikaç birley söyledi çıkabilirsin dedi . Folikasit kullanmam gerekiyormu dedim oda aaa evet yazalım dedi . Orda benim kafamda bitti ama cok iyi oldugunu duydum yani belki beni tatmin etmedi. Sonra metin beye gittim içerde 1 saat kaldım anlattıda anlattı allah razı olsun . Cok memnunum ama filiz hanıma kötü diyemem belki ben tatmin olamadım