Fatima89 Beslenme önerisi olan var mı, midem çok bulanıyor açlıktan halsiz kalıyorum, ne önerirsiniz 🍅🥝🍒🍑🍓🌽🥕🥔🌶️🥒🍄🍄🍄🥥🥑🥑🍆🍆🍏🍌🍌🍋🍊🍉🍈🍇🍐
Bsra_95 Fatima89 kıyamam cok iyi anlıyorum seni ben leblebi tuzlu kraker yedim hep. En azından bastırıyor
11bsb Fatima89 canım ben hergun kusuyordum en son doktor zofer verdi de kendime geldim . Beyaz peynirli yağsız tost bana hep çok iyi geldi. Tam bugday ekmeğine dene istersen acım diye ağlarken imdadıma yetişmişti. Beyaz leblebi ve nane limonda deneyebilirsin. Allah yardımcın olsun