Bizim bitti alışverişler.. 37+1 iz... Şöyle söyleyebilirim.. Civil ve e bebek bana uygun geldi takip ettim hep aynen sizin gibi.. Benim kaldığım yerde ikisi de yok.. 32. Haftamda memlekete gitmiştim hepsini oralardan aldım bitirdim sayılır.. Çok fazla küçük almadım 0-3 aylıkları neredeyse çok az.. E bebek tulumları çok güzel geldi bana 20 24 lirayaydı hep ucuzdu nasılsa alınacak diye aldım.. Sanırım 9 aylığa kadar giyeceği kıyafeti oldu..🙈 Çıtçıtlı badi baya baya aldım.. Bakalım artık bundan sonraki eksiklik yaşadıkça ortaya çıkacak... 😉