feyzaa34 Gulchirai mhrs ye giriyorum gebe kabul olmaz diyor sastim kaldim kime randevu alicagimi en iyisi sabah gitmek olucak😔
Sumeyye_g Nrsn93 çamlıca hisar hastanesi benim ikinci gidişim olacak gece bi doktorla karşılaştım baya ilgilendi konuştu
Abusraa Gozdeakan ben de Erdem de Gülçin hanıma gidiyorum ama hastanenin sezeryan ağırlıklı doğuma yönelmiş olması ürkütüyor beni. Sorun sezeryan olması değil kandırılmak istemiyorum
Kbr18 Ümraniye esenkent mah oturuyorm sancaktepe ilhan varank gidiyorum çok memnunum doktorlardan 36 haftadayım basından beri oraya gidiyorum özellikle güldeniz hanım çok ilgili ve guleryüzlü.
Tgcmrt Hamd_olsun ben mhrs den almıştım diş için... program yükleyince daha rahat oluyo sürekli açık bırakıyorum boş yer olunca bildirimde geliyo
Hamd_olsun Gulchirai canım ben anlamadım yani sabah erken gidince randevu veriyorlar mı sana zahmet bana açıklarmısın
Gulchirai Hamd_olsun 7:30 da gididnce 37 haftadan sonrakı hamıleelere erken saate gıreblyosn bınevi rendevu almş gbı sıa numara veryorlar
busragrgn Ben de Ümraniye İstiklal mahallesindeyim kızlar, Ataşehir Avicennaya gidiyorum Sibel Zorbaş’a. Tavsiye üzerine gittim gerçekten çok memnunum tavsiye ederim🥰
neslihansalgn mdnkrdmr memnun musunuz Mediviadan acaba? Hangi doktora gidiyorsunuz orada? Doğum ücreti ne kadar merak ediyorum bende oraya gitmeyi düşünüyorum da 😚
mdnkrdmr neslihansalgn doktorumdan çok çok memnunun doktorumun adı Sema yıldırım. Ücretleride normal Doğum 1650 ₺, sezeryan 2250 ₺
Kbr18 Mavilianne daha önce doğum yapanlarla konustum memnundu herkez mecbur kalmadıkça sezaryan yapmıyolarmıs odalar 2 kisilikmis ilgililermis duyduklarım bunlar bakıp görecez 😊
Nursevincli merveyavuz5354 bende sultan hanımı yeni bıraktım 🙄 34.haftamdayım.şimdi başka hastaneye gidiyorum