7 ağustos ta sabahtan doğumu yaptım. O gün kızımın göbeği gündüz birşey yokken akşam 5 gibi inanılmaz bir kanama yaptı ve 2. Bir klamp takıp kanamayı kontrol altına aldılar. 3 gün önce de göbeği düştü dün ve bgn yıkadım bebeğimi hafif sızıntı şeklinde hala kanaması oluyor. Bu durum benim oldukça endişelendiriyor. Doktorunuza sorduk normal dedi ama içim içimi yiyiyor. Başına böyle bişey gelen oldum acaba?