Nurayabu Gebelik tesdi yapdim daha yeni evliyim iki aylk test yaptim ikinci serit biraz solgun cikti sizce hamilemiyim acaba. Miyde bulantilari oluyor goyus agrilari falan bazi belirtiler var
Mr1517 Nurayabu Bence en iyisi bir sağlık ocağına yada yakında varsa hastaneye git canım olabilir de olmayabilir de umarım olur 🙏🏻❤️
azizeguneyy Nurayabu canım benim hamileliğin ilk dönemlerinde hamilelik belirtileri yaşamazsın mide bulantısı falan psikolojiktir yani hamile olsan bile psikolojiktir. ama bir doktora gidip kan testi yapmanı tavsiye ederim. ama adet gecikmesinden 15 gün sonra falan git bence.