Minik_kuzum1 Mrh 35+5 günlük hamileyim 3 haftadır geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var.Doktorum suya atılan bir toz verdi 2 kere kullandım hala aynı devam ediyor enfeksiyon.Tahlil sonucumda bol miktarda lokösit ve bol miktarda epitel görüldü yazıyor aceba enfeksiyon arttı mı doktorumda bisey demiyor iyice endişeleniyorum. Nette bakınca erken Doğuma veya bebeğe enfeksiyon geçmesine bile neden oluyormuş.Benim durumda olan var mı?Siz nasıl geçirdiniz?
Mirayyy77 Minik_kuzum1 benimde lökosit 23, epitel 7, bakteri 361 çıktı bugün sabaha karşı yapıldı tahlillerim suya atılan toz verdiler tek kullanımlık fayda etmedi bence, Çarşamba kontrolüm var doktorumla görüşücem bakterim çok fazlaymıs
azizeguneyy Minik_kuzum1 bende aynı şeyi yaşadım büyük bir sorun değil. benim durumum daha ciddiymiş gibi anlattı doktor hatta beni korkuttu neler söyledi bana aptal kadın aklıma geldikçe sinirleniyorum. antibiyotik ve saşe toz yazdılar. eve gittim ilaçlarımı düzenli olarak kullandım. saşe tozlarımı kullandım. ve özel bölgemi sirkeli suyla temizledim. bol bol su içtim sonuçta geçti 🙏🏼 ondan sonra çok dikkat ettim kendime şuanlık sağlıklıyım bakalım :)
Minik_kuzum1 azizeguneyy bende sonuçlarda bol miktarda yazınca ve 3 haftadır devam edince korktum inş geçer en yakın zamanda siz kaç hastalıkken sirkeli su kullandınız.Bende sirkeyi duydum ama son zamanlar artık zararı falan olursa diye yapmadım