Agimgillerden Denizerdem canım biz de 28+1 olduk bugün 😍🤲 bende 2 gün önce gittim. 1500 gr 42 cm olmuşuz 🧿 toplamda 14 kilo aldım. Bunun 13 kilosu ilk 5 aya aitti. Sürekli yan yanmaktan kalça kemiklerim fena ağrıyor. Sürekli uyanıyorum artık. Bi de masa başı çalışıyorum. Kuyruksokumu ağrısı beni öldürüyor 😨
kyr9324 Denizerdem Bizde 28+6yız.dün kontrolde 1.480 gram 38 cm olduğunu öğrendik çok şükür herşey yolunda saçlı bi bebek olacakmış saçlarını bile gördük utrasonda 😂 Hepimize kolay sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🏻🤰🏻🐣
Betzm 28+4 1.30 gr 3gün önce gittim çok agırlaştım aşırı kilo aldım 40kg ile başladım şimdi 54çatı agrısından bel agrısından hareket edemiyorum vucüt kaldırmıyor daha çok var doguma😭
Sera00 Agimgillerden 28+1 im ben de .dediginiz agrilar bende var.kalca ( kuyruk sokumu ) agrisi sizi de uykudan uyandırıyor mu ? ( zaten uykuya dalmamiz zor )
Elif_murat Biz de 29+3 üz. Bi kaç gündür çok afedersiniz genital bölgenin üst kemiğinde bir ağrı var. Uzun zamandır da sol göğüs altımda bıçak gibi saplantılar. Daha şimdiden böyleyse ilerisi 🤭🤭🤭🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Serenaynaynay Elif_murat ya o kemikte ki agriyi bende cozemiyorim. Ama adım atarken, egilip kalkarken ve gece saga sola donerken agrisina uyaniyorum cok sinir bozucu 😕
Mrveyman Bende şuan 28+4haftalığım en son 26haftalıktım doktora gittim 1100kg 35cm Di oğlum bende 51kg hamile kalmıştım 2hafta önce tartıldığımda 61olmuşum şükür hiçbiryerimde en ufak bir çatlaklığım yok Ekim 25 - Kasım 7 arası bekliyoruz oğlumuzu 👶🏼💙🤰🏼🤱🏼🥰
kyr9324 sevgitekes Hiç mide yanmam yok karnımda aşağıda duruyor zaten midem belkide o yüzden etkilenmiyor.Valla çok şaşırdım ben sarışınım eşim esmer.Saçlı bi bebek hayal etmiyordum ben bebekken sarıymışım kel doğmuşum 😀 Ama bizim bebek baya kıllı olacak galiba 😂 Doktor gülmeye başladı bu haftada bu ne saç diye bakın bu saçları dedi hatta fotosunu ekliyorum utrason cihazı biraz kötü ama işaretlediğim şeyler saçmış.https://i.hizliresim.com/9Yapdr.png 👶🏻
Ozge3747 Denizerdem 29+2 yim. Serklajlıyım. En son 27+4 te 1113 gr dı bebeğim. Sanki gittikçe hareket etmekte daha da zorlanıyorum.