BurcuMasal Merhaba kızlar bugün 37+3 olduk çok şükür hamilelik boyunca hiç kabızlık vs problemim olmadı.Ama birkaç gündür afedersiniz çıkamıyordum ve elime minik bezeler geldi hemoroid sanırım ne yapmalıyım.Doğuma çok az kaldı çok şiş hissediyorum kendimi
Jukekam BurcuMasal ahhh o hemoroid benide perişan etti ama yapacak bişey Yok doğumdan sonra artık tedavisini olacaz şimdi verilen ilaçların da faydası Yok ama sıcak su iyi geliyor küveti doldur otur içine birde doktorun krem vs yazsın aynı zamanda suda eritilen bir ilaç var temizlik için talep et yazar
Milamoms Eğer normal Doğum yapacaksanız kesinlikle Doğum zamanı kabız olduğunuZu ve tuvalete çıkmadığınızı söyleyin aksi halde çok hoş durumlar olmayabilir
BurcuMasal Jukekam Küvet falan da enfeksiyon riski diye istemiyorum ama gerçekten çok kötü bir durum ben şimdi farkediyorum o nedenle zaten ilaç falan da kullanmıyorum.Doğumu atlatana kadar bitkisel falan ne yapabilirim diye sormak istedim 😊
haklisinesracim ben kabızlık çekmemiş olmama ragmen makatta garip şişlikler oldu basur ve aşırı kötü oldum ya hadi kabız olup zorlasam neyse durduk yerde oldu ya
BurcuMasal haklisinesracim Ben de bundan bahsediyorum işte ben de hiç kabızlık çekmemiştim durup dururken şişlikler oldu Şuan kabızlık da çekiyorum