Kızlar merhabaa dün geceden beri kasıklarımda şiddetli ağrı vardı sabah kalktım oturrken birden bi sıcaklık hissettim lavobaya gittiğimde nişanımda gelmişti doktora gittim hemen açılmam 3 cm olmuş nst de ağrım cıkmıyor eve gonderdi hareket et bebeğin başının az daha aşagıya gelmesi gerekiyormuş ama belimin ağrısından ölüyorum bu ağrı böyleyse sancı nasıl kimbilir 😳