Forum kurallarına aykırı bir durum olduğunda adminler tarafından kaldırılıyor , girme bakma diyemem nefis illaki bakılıyor ama annelerin gün odası etiketi adı altında isteyen istediğini paylaşır tercih meselesi kimi derdini tanımadığına anlatınca rahatlar kimi dökmek istemez içini , evet insan olumsuz şeyler görünce etkileniyor elbet ama forumunda bı parçası bu durum