Ben de uzun araştırmalar sonucunda xt3 aldım, ocarro ya göre 3 kilo daha hafif bebekte eklenince o 3 kilo önemli olcağı için tercih ettik özellikleri neredeyse birebir, e bebekten kampanyalı set olarak (ana kucağı, yağmurluk ve adaptör dahil) 3094tlye aldım 1-2 hafta önce, ocarro ile çok az fiyat farkı vardı kampanyayla ama kullananlar ağırlığından çok şikayetçi olduğu için xt3 tercih ettim. Sonuçta ağırlığından dolayı kullanamazsam verilen paraya yazık arabaya indirip kaldırmak dert, yokuşlarda yukarı dert, eşim her an yanımda olamaz 14 kg da fazla diye düşündüm, Urbo 2 konusunda fikrim yok. Bebek arabası zor bir tercih inşallah en doğrusunu seçersiniz.