esra1907 bende 35 haftama girdim 5 gündür benimde öyle yatınca oturumca hiç bişey yok ayağa kalktığım anda rahmimin üstü ve yanları acıyor ama doğum kanalına girmemiş daha sanırım karnımız aşşa iniyo cocuk doğum pozisyonu alıyor normal galiba baskı olması