TUMES Alla Allah ya Valla ben gurbetteyim ne doktor biliyorum ne hastane gidiyorum devlete ama inan özel hastanelerin istediği doğum ücreti beni sinir ediyor Allaha şükür memuru durumumuz var ama bir doğuma 8 10 bin gercekten insanları sömürmek için gibi geliyor çok kararsızım