Anlamadım gitti surekli enme isteği emzikde kullaniyorum ama illa beni emecek. Sut var yok degil kilo alimi gayet iyi ama 10 dk uyuyor uyanıyor emmek istiyor gazını çıkartıyorum illaclarda kullaniyorum ama yok yine emmek isitiyor .
Goguslerin yara oldu acıyor artik.
Uykuda yok resmen yarim saat uyuyor en fazla kolik vir bebk oldu gibi....
Çözüm bilen varmi bnm gibi olan anneler.
Gaz problemimiz fazlasi ile var