Kızlar reglim 4 gün geçti 4 günde iki test yaptım ikiside silik pembe eşim kirmizi çizgileri görmeden senin hamile olduğuna asla inanmam diyor başka da birşey demiyor. Bu silik çizgiler umudumu yitirmeme de sebep oluyor 2 yıldır bebek istiyoruz. Silik çizginin anlamı nedir kızlar bu arada yaptığım testler Bebe Time (6₺) Fortune (15₺) ikinci testi görümcem önerdi alman ürünü ve kendisi gençliklerini bu testle öğrenmiş ama.kafam allak bullak