Canannncan Kızlar ben şuan 9+0 ım çoğunlukla yüz üstü yatıyorum. Göğüslerim şiş ve acımasına rağmen vazgeçemiyorum .ilk aylarda bu yatış bebeğe zarar vermezmiş ama Merak ettiğim acaba süt kanallarına her hangi bir zararı olurmu böyle yatmanın
Otherozge Canannncan ben karnım büyüyene kadar yüz üstü yattım hep cok severim öyle uyumayı ama şimdilik bir sıkıntı görmedim.dogurmadım daha ama sütüm geliyo göğüs pedi kullanıyorum artık kuyafetlerim mahvoldu.inşallah dogduktan sonrada gelir.yani gögüslerim acısından bi sıkıntı olacagını düşünmüyorum.zaten yatabildğin kadar yat son aylardaa diyeceğin tek sey dogduktan sonra her yere yüz üstü yatıp uyucam olucak 😂
Duchess Canannncan doktor 3.ayına kadar yatabilirsin demişti ama ben yatamadım çok ağrı oluyordu göğsümde nasıl rahat yatıyorsan bu haftalar yat bence sonra belli bi süre istesende yatamazsın☺️
Nurcan126 Canannncan ben yüz üstü yatmazdım şindi yatmak bal oldu yani göğüs ağrıyor ilk bi ama ayarlayınca tamm dır :) karnın şişene kadar bişe olmaz baskı olmadkca ilk 3 bnde 9. Haftadym💗
BetulAskan 40+3 haftalık hamileyim hala karnımın üstüne yatıyorum 😊 ilk hamileliğimde de öyleydi, nasıl rahat ediyorsan öyle uyu bence 😁