defne55 1kizannesi düzelmez canım ben 7 aydır o tansiyonla geziyorum doktorum çıkmasın insin tuzlu ye dinlen toparlanır ama gene düşer diyo tehlikeli değil yani tansiyonun çıkması daha tehlikeli
Sumeyraerva 1kizannesi acile git mutlaka serum taksinlar bide kanina baksinlar benim kan dusuklugum vardi ondan tansiyonumda dusuyodu doktorlar hamileyken tuzlu seyler onermiyo ben de icmistim doktora soyleyince cok kizmisti
Gulchirai 1kizannesi bnm de öyle bol bol kırmızı pancar kaynatıp yıyyorum kanım az ve hareket edemyorum :( dınlenerek geçiririz:/
Seda0202 1kizannesi doktorda bişey yapamıyor bende sürekli öyleyim canım sürekli yorgun bitkin ve benim ayrıca 15 aylık oğlum var esimde yanımda değil emin ol daha zor elinden geldikçe ayaklarımı 30 derece yukarı kaldır ve uzan dinlen