Kızlar ben 8+2 deyim bugün lavaboya gittiğimde Kanamam oldugunufark ettim hemen panikledim tabi doktorumu aradım acile gittim ultrasondan baktılar bebek saglıklı gorunuyor yalnız biraz açılma olduğunu hiç bişe yapma bol bol uzan dedi benimle aynı durumu yaşayanlar varmı?