O benek gibi şeyler tüm vücudumu sarmış durumda ve çok kaşıyo. Bilmiyorum aynı şeyden mi bahsediyoruz ama çok kötü durumdayım. yarın doktoruma gideceğim. Kan tahlili yaparız dedi. Korktuğum şey ise ilaca başlatıcam dedi. Sabahı bekliyorum. 3 gündür kaşıntıdan uyuyamıyorum ve yara oldu her yerin