Fasulyem22 keratin bakımı yaptırmanıza gerek yok saçınız yıpranmış değilse. Sadece şampuanını kullanabilirsiniz. Ben de hamile kaldıktan sonra Bakımı falan bıraktım 😬 sadece şampuan ve saç kremini kullanıyorum. Ben organik diye kullanıyorum. Güvendiğim marka sonuçta değiştirmedim.