Tombii 9 Mayıs'ta yumurtalık tümörü ameliyatı oldum. 3,5 yıllık evliyiz ve 1 yoldır çocuk istiyorduk olmuyor diye ben de Ankara tıp fakültesinde görevli prof. Dr. Cem Atabekoğlu'na gittim ve direkt teşhis koyuldu. Emin olmak için zekai tahire falan da gittim ve Bursa'da anneme geldiğimde yine başka doç.a gittim hepsi aynısını söyledi. Kanserin eşiğinden döndüm yani. Allah razı olsun cem hoca önce Allahın izniyle sonra onun sayesinde kapalı ameliyatla kurtardı beni. İyi huylu da kötü huylu da değil. Orta dereceli ama kötü hücreli etrafa sıçramayan cinsmiş.
Tam ben iyileştim derken eşimin ileri hareketinde sorun çıktı. Hoca da benim tümör tekrarlayabilir diye bir an önce ailenizi tamamlamanız gerekiyor dedi ve tüp bebeğe karar verdik. Fiyat sormak aklımıza bile gelmedi o heyecanla sdece rapor işini sorduk 😊 ben de next level'da kliniğine gidiyorum 400 muayene. Ahmet-mehmet erdem hocaları da iyi diye duymuştum bu arada.
İnşallah ikimiz de hayırlı haberler alırız. Ve bekleyen herkes 😊