Serpil02 Kızlar cok heyecanlıyım uc ay once ıkız bebeklerımı kaybettım erken dogumdan gecen ayı pek degerlendırmedım ama bugun test yapayım dedim çok hafıf sılık cızgı cıktı uc dakıka sonra bebetıme testi guzelmı yanıltırmı yoksa benı efektli fotograf atıcam size görebilmenız açısından efektten daha sılık duruyor bende bu arada şimdiden söylim https://i.hizliresim.com/yGqy7N.jpg
B_u_k Serpil02 Benim gözler bozuk, testi görmem bile mucize 😅 O konuda yorum yapamıyorum ama allah gönlünüze göre versin inşallah
Melike35 Serpil02 test çok beklemedi dimi canım yanlış anlama üzülme sonra diye dedim bazen sonradan çıkıyor o çizgi inşallah hamilesindir sen şimdilik kimseye söyleme insanlar devamlı sorunca daha çok bunalıyor
Babydeniz başın sağolsun canım kaç haftalıkken kaybettin bebeklerini . Rabbim bu sefer sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Serpil02 Babydeniz amin inşallah canım tesekkur ederim 22 haftalıktı 32 saat yasadı bırı dıgerıde dıgar doğmaz öldü
Serpil02 sevval55 normal halınde belli etmediği için böyle atmıstım fotograf esımın tlfnunda geldıgınde tablete yukleyıp atarım tabıkı:)
Serpil02 Blackcloud evet cok cok ince bu test yanıltmazsa eger vardır albi testı benı yanıltmıstı ondan korktunm
DiplomaliEvHanimi Son testimide yaptim 😓 adetim 24 agustos. aksam kasik agrim oldu alt karnim sizladi hala dokununca ici dolu gbi hissediom bastiriom. Ama sonuc bu 😓 https://i.hizliresim.com/r05LW7.jpg
Serpil02 DiplomaliEvHanimi ovulasyon testı galıba bu kasık agrıbız varsa eger yumurtlamak uzeresınız drmekki gec yumurtluycaksınız bu ay belkı bırden pik yapar umudunuzu yıtırmeyın
Sinem0070 Gecmis olsun üzüldüm Peki neden Erken dogum yaptiniz cok özel olmazsa sorum Bénde ikizlerime hamileyim 24 haftalik rabbim sabir versin alllah gönlünüze göre versin
Serpil02 Sinem0070 amin tesekkür ederimm benım en basından kanamam vardı en sonda rahım agzında kısalma olustu ve bır bebegımın suyu azalıp erken doguma sebep oldu sağlıcakla kucagınza alın ınsallah