Oknry09 Hanımlar merhaba sizlerin düşüncelerine ve bilgilerne ihtiyacım var🙏🏻Adetime 6 gün kala arly predictor ile öğrendim gebeliğimi hemen o gün kanda gebeliğe baktırdım ve 13,9 çıktı sizce düşükmüdür bu deger?
BesteCanerKutluzolu Oknry09 5 ve yukarısını gebe olarak kabul ediyor doktorlar ama önemli olan değerin düzenli artması yani 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyor
RRR Yok kuzum düşük degil cok erken öğrendigin için öyle bir hafta sonra artar deger 😍hayırlı olsun bebişin kucagınada al insaALLAH canım 😍