Mervesel Hanımlar merhaba son iki aydır adetin düzensizleşti bu ay yine gününü geçti ve gelmedi adet günümde de minik bi kanamam oldu sonrası yok bugün de geceden beri mide bulantım var başımda da ağrıyor test yapmalı mıyım bilemedim
Mervesel Cemilegoker geçen ayda tam 7 gün geçti adetim yaptım negatif çıktı korkuyorum sonrasında da adet oldum yani testte hemen çıkar mı bilemedim teşekkürler 😌
Minectn Mervesel Amin inşallah Canım hayırlısıyla 🤲 Senin bebeğinde hayırlı olsun şimdiden sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim 😊🤲
Snglmhmt Benimde 6 günüm geçti kanamam oldu adet oluyorum sandım bekledim ama arkası gelmedi o zman hamile oldugumu öğrenmiştim sanırım sende yerleşme kanaması yaşamıssın hayırlı olsun 🤲
Snglmhmt sumosgoksu bekledim adet olmayınca kan idrar testi yaptım pozitif çıktı daha sonra kan verdim kandada pozitif çıktı