bende ebebebekten park beşik aldım 400 tl mağazada kalmamıştı merkezden istedik elime henüz ulaşmadı ama begendim herkez ilk doğduğunda ilk yıl yanında olcak dedioyüzden mobilya tarzı oda yapmanın şimdiden mantıgı yok dedim çokta araştırdım internetten genelde park yatak önerildi hem içi iki katlı hateketlenene kadar üst kat daha sonra alt taraf kullanılabiliyor ben bide çok erken aldım daha 13 haftalığım çalışıyorken yavaştan yapayım dedim 😊😀